Na ovogodišnjem sajmu automobila u Ženevi, Volkswagen će predstaviti još jednu verziju Golfa 7 koju su ljubitelji ovog automobila željno iščekivali. Novi Golf GTD sa motorom od 184 ks i prosečnom potrošnjom od 4,2 l/100 km u sebi objedinjuje sportske karakteristike i ekonomičnost, i već ispunjava standarde Euro 6.  

Prvi Golf GTD iz 1982. načinio je preokret u segmentu kompaktnih putničkih automobila sa svojim turbo-dizelom motorom, sportskim karakteristikama i prilagođenim funkcijama u stilu Golfa GTI.

Nemački proizvođač u okviru sedme generacije Golfa predstavlja najsnažniji GTD do sada. Vizuelno, novi Golf GTD razlikuje se od standarnog modela po drugačijem dizajnu prednjeg i zadnjeg branika, isturenijem spojleru na završetku krova, nešto širim aerodinamičkim dodacima na pragovima, zadnjim dufozorom i hromiranim izduvnim cevima.

Tu su još i "zamagljena" zadnja svetla u LED tehnologiji, sa LED osvetljenjem registarskih tablica, i specijalne GTD alu felne od 17 inča sa gumama 225/45.


Brojne osobene GTD karakteristike obeležavaju i enterijer automobila. Kabina je opremljena sportskim volanom sa zasečenim donjim delom, papučicama od nerđajućeg čelika i sportskim sedištima sa kariranim tapacirungom.

GTD ambijent zaokružuje specijalna ručica menjača, GTD ukrasne lajsne i instrument tabla.

Druge karakteristike koje treba da garantuju neophodan komfor na dugim putovanjima obuhvataju progresivno upravljanje, belo ambijentalno osvetljenje, automatski Climatronic klima uređaj, ParkPilot napred i pozadi, zimski paket i Composition Touch audio sistem.





Standardne boje karoserije koje su u ponudi za Volkswagen Golf GTD su Tornado Red, Black i Pure White.

Ljubiteljima ovog automobila verovatno su najinteresantniji podaci o pogonskom agregatu. Ispod haube Golfa GTD krije se četvorocilindrični 2.0 litarski turbo-punjeni dizel motor koji je u stanju da proizvede 135 kW/184 KS pri 3.500 o/mini i maksimalni obrtni moment od 380 Nm, koji je dostupan između 1.750 i 3.250 o/min.

Snaga se šalje na prednje točkove preko šestostepenog ručnog menjača, dok je kao opcija u ponudi i šestobrzinski automatski DSG menjač sa duplim kvačilom.

Novi Golf GTD u verziji sa manuelnim menjačem u stanju je da ubrza iz mesta do 100 km/h za 7,5 sekundi (za 0,6 s brže u odnosu na prethodnu generaciju), dok maksimalna brzina iznosi 230 km/h.

U verziji sa šestostepenim ručnim menjačem automobil ima prosečnu kombinovanu potrošnju od 4.2 litra na 100 km uz CO2 emisiju od 109 g/km. Sa šestobrzinskim DSG menjačem, potrošnja goriva penje se na 4.7 l/100 km.



Novi Golf GTD težak je 1.302 kg, a biće dostupan u verzijama sa 3 i 5 vrata.

Detalje o datumu početka prodaje i cenama ovog modela možemo očekivati nakon premijere koja je zakazana za početak marta i sajam automobila u Ženevi.