+381 66 66 56 581
Zadnji lonac je deo izduvnog sistema koji je najčešće prvi pokazatelj stanja celog izduvnog sistema. Lonac izduvnog sistema ima zadatak da pre svega smanji buku
Izduvni sistem sprovodi izduvne gasove iz motora i dalje od automobila da ne bi dospeli u kabinu vozila. Takođe, smanjuje buku motora i hladi izduvne gasove. Kod novijih modela automobila postoji ugrađen katalitički konvertor - katalizator koji smanjuje nivo štetnih (zagađujućih) materija u izduvnim gasovima. Na kraju, senzori ugrađeni u izduvni sistem prate nivo izduvnih gasova i održavaju efikasan rad motora. Motori sa rasporedom cilindara u obliku slova V mogu imati dve izduvne grane pa čak i dvostruki izduvni sistem.
Auspuh se nalazi ispod vozila i izložen je mehaničkim oštećenjima: kamenčići, voda, so (rizla) za posipanje.
Najslabija karika je zadnji lonac. Najčešće strada zbog unutrašnje korozije a mogući su i lomovi koje uzrokuju neispravni nosači motora. Staklena vuna koja se najčešće koristi kao zvučna izolacija u unutrašnjosti izduvnog lonca, absorbuje vlagu koja uzrokuje ubrzano propadanje lonca.
Faktori koji utiču na dugotrajnost su:
Redovnom kontrolom i pravovremenim reagovanjem održavate ispravan rad vašeg vozila. Znaci koji ukazuju na neispravnost izduvnog sistema su:
Nemate nijedan proizvod u korpi